Sunday, January 27, 2008

我最喜爱女歌手 杨千桦

特别喜欢看叱吒的颁奖典礼,只因杨千桦。。
这里为大家搜集一些感动的得奖画面及一些她的金句。。

2000年 女歌手金奖
“我乜都冇,整系心口有个勇字帮阿爸阿妈争气!! ”

2002年 我最喜爱女歌手
“ 我要多谢投给我的朋友,因为这不是报纸说受欢迎就受欢迎,是有血有肉的!!”

2004年 女歌手金奖
“今日我心口仍然系有个勇字同埋有一班好同事,唯一唔同的系大家累积jo九年的感情。
呢d野系累积番来ga,就算用我条命来底压都借唔到”

2005年 我最喜爱女歌手
“ 喜爱系冇得要求,但能够尝试争取,但最大的满足感系尽情去投入去令人去喜爱自已,就系做自己想做的野。
唔喜爱你的有三万个,喜爱的有三百万个,做乜仲理喜唔喜爱ge,自已爱自已咪得lor~ ”

2006年 我最喜爱女歌手
“边个对过我好,一生都记得,无论系乜年代同乜地方。
赢真系好难,赢到系直得开心,因为真正的赢系要输得起。
歌迷的欢呼声同你地旗海先至系冇得优先预订的天价,多谢你地每一个同我续jor一张unlimited的唱片”

2007年 我最喜爱女歌手
“要学识点样去顽强投入,呢个先至系对的演出工作态度。
好多谢所有歌手朋友,因为最大的满足感系去成就别人的快乐。”

No comments: