Thursday, April 13, 2006

被遗忘的时光

那天放四天假期。。
无聊的在房间游荡。。
给我找回一箱布满灰尘的箱子。。
一打开。。全是被冷藏多久的卡带。。。

哇。。经典啊。。
就这样。。这些卡带掀出了一段我忘记我曾经为之疯狂和开心的事了。。。

首先。。让我记得我第一次用零用钱买的卡带
是偶像张学友的《忘记你我做不到》
还有很多表姐给我的他以前的专辑。。
爱不释手那种。。
还有Beyond的一两张专辑。。。

当然。。少不了支持本地歌手。。
有光良品冠,年少。。阿牛第一张专辑。。

其实这些只抖出少少的回忆。。
真正的回忆。。
都是在那些我自己录制的卡带。。。

1)原来我以前真的很喜欢听广播剧。。
2)以前有个《音乐红人馆》的节目实在太赞了。。
3)以前988有个公开的广播室。。
4)《乐夜乐美丽》-让我失眠的节目。。

等等。。等等。。

实在太多了。。就那个时候。。中了听电台毒。。
如果不听。。生活会痛苦。。心挂挂的。。呵呵~~

现在慢慢抽回出来了。。
年轻无知。。无忧无虑。。多好。。
那一段被遗忘的时光。。。
会被怀念。。。

2 comments:

ling.ling said...

我也很怀念以前卡带的时光哦。。 
我现在最遗憾的,就是弄丢了潘协庆的卡带。。其实还蛮不错的。。现在在网上都找不到他的歌了。。:( 唉。。

izec2ob01zlee said...

Are you stuck in a job that is leading you on the path to no where?
We can help you obtain a College Degree with classes, books, and exams
Get a Genuine College Degree in 2 Weeks!
Well now you can get them!

Call this number now 24 hours a day 7 days a week (413) 208-3069

Get these Degrees NOW!!!

BA, BSc, MA, MSc, MBA, PHD,

Within 2 weeks!
No Study Required!
100% Verifiable

Call this number now 24 hours a day 7 days a week (413) 208-3069

These are real, genuine, They are verifiable and student records and
transcripts are also available. This little known secret has been
kept quiet for years. The opportunity exists due to a legal loophole
allowing some established colleges to award degrees at their discretion.


With all of the attention that this news has been generating, I wouldn't
be surprised to see this loophole closed very soon

Get yours now, you will thank me later
Call this number now (413) 208-3069
We accept calls 24 hours a day 7 days a week.